6.9.2016: Rigtig flot omtale af SmartGurlz i Forbes Magazine

CAPNOVAs porteføljeselskab SmartGurlz imponerer med sine smarte dukker, der blandt andet lærer piger at kode gennem leg.

For nylig fik en journalist fra Forbes Magazine også øjnene op for dukkerne, og det kom der en artikel med Sharmi Albrechtsen, CEO for virksomheden, ud af. Her fortæller hun om missionen for SmartGurlz, og om hvordan legetøj kan skabe interesse for matematik, teknologi og videnskab blandt piger fra 6-årsalderen og op.

Læs hele artiklen i Forbes Magazine (åbner i nyt vindue).

Læs hvad CAPNOVA ellers har skrevet om virksomheden eller besøg SmartGurlz' hjemmeside.

information om brug af cookies

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere samt for at lave statistik, som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at klikke på ”Accepter” eller klikke dig videre på hjemmesiden. Du kan læse mere om brug af cookies her

ACCEPTER