1.5.2014: Opskriften på den gode pitch

Kare Media vandt prisen for bedste pitch på messe i Aarhus.

Ved årets Iværk&Vækst-messe forleden fik otte håbe- og talentfulde iværksættere lov til at præsentere deres forretningside i en syv minutters pitch. Seancen var arrangeret af IT Forum, og derfor var det et krav, at forretningsideerne skulle være it-bårne.

Vinderen blev Kare Media, som blandt andet vil gøre folks pengepung lettere ved at gøre medlems- og klubkort digitale og tilgængelig via ens smartphone.  

”Kare Media havde en grundlæggende god idé, som opfylder et reelt behov. Der er et ungt team bag med stort engagement og gå-på-mod, og det skinnede tydligt igennem i de syv minutter, der var til rådighed. Det var bare en virkeligt god pitch,” siger Jens Søndergaard, investment manager hos CAPNOVA og én af tre dommere, der skulle vurderer de otte pitches.

Kare Media viste blandt andet, at de kan komme det første svære stykke vej ved egen hjælp, og det lagde dommerne også stor vægt på.

”Løsningen er tænkt som en platform, hvilket er en god forudsætning for skalerbarhed i forretningsmodellen. Alt i alt leverede Kare Media en syv-minutters præsentation, der kan betegnes som opskriften på den gode pitch,” siger Jens Søndergaard.

Messe Jens Vinder 2

Jens Søndergaard, investment manager hos CAPNOVA, præsenterer her vinderen af IT Forums syv-minutters pitch-konkurrence. 

information om brug af cookies

Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere samt for at lave statistik, som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at klikke på ”Accepter” eller klikke dig videre på hjemmesiden. Du kan læse mere om brug af cookies her

ACCEPTER